About Me

My photo
looking for a job..really need it..hope will be employed by a travel agent..really fanatic with KPOP..can be crazy if see something about KPOP..always drooling and nose bleed when saw chocolate abs of KPOP male..haha..really lots words..hwaiting..!!!

Wednesday, March 16, 2011

tiga tahun dah berlalu..


wah..tersangat la lama aku xmembuka blog ku sendiri..last tahun 2008..sekarang dah 2011..terlampau lama kalau nk dikira dengan bulan,minggu,hari,jam,minit dan saat..bila baca balik blog ni..teringat kenangan lampau..my life story in Perlis..ewah..haha..ktp,brasmana,Kangaq,kedai Siam..hope 1 hari nanti dpt pi sana balik..walau sekadar melancong(xnak la dok sana dah..Cruel)..selama 3 tahun aku x update blog..mcm-mcm yg berlaku..kalau nk cite kt sini susah lak gak..pjg berjela..kui3..
aku ada blog 1 lagi..tentang hidup Korea aku..sekarang aku teramat la meminati Korea..sampai segala-galanya dlm hidup aku hanya Korea(of course family no 1)..

No comments: