About Me

My photo
looking for a job..really need it..hope will be employed by a travel agent..really fanatic with KPOP..can be crazy if see something about KPOP..always drooling and nose bleed when saw chocolate abs of KPOP male..haha..really lots words..hwaiting..!!!

Tuesday, December 23, 2008

sendiri aku menjejak bayangmu..berkurun lamanya..kita tak bertemu..(erema-cinta dibawah purnama)

huhu..da lama x update blog..cm da setahun..huhu..aku ngah cdey ni..da 5 sebab nape aku ngah cdey..

  1. sayangku mara da berakhir..huhu..tiada ag wit elaun..huhu..
  2. tinggal seminggu je ag nk abiz praktikal..huhu..byk tau kenangan yg trcipta spnjg 4 bln aku kt c2..
  3. aku ngn cik saga dan cik mamat da xda pape..huhu
  4. aku nk tinggalkan cik badang kesayangan aku..aku rsau kalo pasni aku blik kampung aku x jumpa dia da..aku sayang dia..huhu..
  5. cik jinggo...aku tau da yang pasni aku xjumpa cik jinggo da..my family xkan bnarkan aku bawak blik cik jinggo bersama..mereka x suke kt cik jinggo..dalam umah aku 2 byk penghidap2 athma a.k.a. lelah..nanti bulu2 cik jinggo terbang 1 umah semput..huuhu..xda saper nk bg kau mkn da..pandai2 la jalani hdup tanpa aku..i will miss u so much jinggo..huhu..

No comments: